Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sıkça kullanılan dü periton. Ancak bu dü periton mevzuya hakim olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online hileışmutaş firmaları ve internetten satış karşılayıcı e-kâr siteleri için eleştiri olan bu dü periton, yeni kitlelere yetişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek namına önemlidir. Her dü periton da web sitelerinin taharri motorlarındaki görünürlüğünü zaitrmaya yardımcı evet, fakat aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu alfabemızda vakit vakit birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM teriminı beş on henüz hevesliçekicilik ve beraber inceleyelim.

SEM: Kontrol Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türkçe olarak Kontrol Motoru Pazarlaması, markaların taharri motorları üzerinde henüz görünür ve henüz ulaşılabilir olması için meydana getirilen çhileışmalara denir.

Kontrol motoru reklamcılığı olarak da tanımlanan SEM, taharri motorlarında ücretli reklam çekicilikı gerçekleştirilerek web sitelerinde seyrüsefer artışı işlemlemlerinin kâffesine denir. En popüler ve sık kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve marka değerini zaitrmaya müteveccih bir çhileışma olan SEM, jüpiter kitlesini yükseltmek açısından da olabildiğince önemlidir. Antrparantez SEM çhileışmaları ile trafiğinizi usa vurma ilave şansı yakalayabilirsiniz.

Kontrol Motoru Optimizasyonu olarak da bilinen SEO çhileışmaları ise SEM’in bilakis ücretsiz çhileışmalardır. SEM mukannen bir bütçe için verilen reklamları kapsarken SEO çhileışmaları mukannen anahtar kelimelerde lafıcı bir yükseliş elde eylemek için meydana getirilen çhileışmalardır. Elkızı, bu alınlaştırmayı beş on henüz hevesliçekicilik.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çhileışmaları arasındaki üstelik; fevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret alınlığında, SEO’nun ise içerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde strüktürlabilmesidir. Yani SEO için en ilkin içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet haricinde başarım göstermesi için yeni bir ödeme strüktürlmaz.

Bunun haricinde bir önemli üstelik da hızdır. SEM çhileışmalarında sonucu henüz hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kesik süre içinde zaitrabilirsiniz. Bunun bilakis SEO çhileışmaları ise uzun soluklu çhileışmalardır. SEO çhileışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri adım adım yapmalısınız.

Bu dü sayısal pazarlama peritonı arasındaki bir özge önemli üstelik da doğallıktır. SEM çhileışmaları ücretli reklam çhileışmaları evetğu için doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çhileışmalarında bu hatır farklıdır. SEO çhileışmaları henüz saf uygulamaları kapsar ve sitenize henüz örgensel bir seyrüsefer dürüstışı esenlar.

Bu dü periton, içerik bakımından da farklılık gösterir. SEO çhileışmalarındaki içerikler kullanıcı deneyimini zaitrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Yani henüz çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çhileışmalarında ise nişane henüz ticari evetğu için içerikler SEO çhileışmalarındaki gibi olmayabilir.

Ancak bu erişmek bileğildir ki SEM içerikleri kalitesizdir. Sadece dü periton arasındaki içerik konseptleri ve odaklar farklıdır. Antrparantez belirtmekte yarar var: Bu dü kavramdan biri diğerinden henüz kazançlı evet da henüz üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına bakarak ikisinden bile faydalanılabilir.
Hatmızın burada sonuna geliyoruz, fakat okumaya devam eylemek istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Tüketici Davranışları: Sayısal Inkılapün Yükselişi alfabemıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.