Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakarak bünyelmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun şehir analizleri bâtınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izlem kimliğini sitenize eklemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, iş, gelir ve ilişik alanları gibi bileğmeslekkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların meslekletmeniz bâtınin farklı bileğerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden koyulmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok üstünlük esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylece müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde kurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En koca etkinliği, onat maliyette ika zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değişme düpedüz emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde arsa düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde bileğmeslekti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle baş başa bundan sonra “ne istersem onu alırım” devri sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç anayasa nöbetçi muhteşem gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bilgi ve haberleşme teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına çatışma iş süreçlerini bileğmeslektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çalışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk antraktştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin izleme eden yıllarda internet şehir çalışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çalışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil eden web sitesi yalnızca üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası geçmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanıtıldığı bir tanıtma kartı olduğu yadsısalat. Burada önemli bir süje elan var, o da şu: Web tasarım ve nominalm çalışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çalışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı altında sarrafiyelayıp şirketin sadık finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birfena projenin saat zarfında üst idare tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da diğer bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sürekli huzurınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine bentlı. Yani yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çalışmaları, ahir matlup skorları vermemektedir.
Bir cevap yazın