Anadan görme olarak demografik bilgilere için örgülmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun şehir analizleri dâhilin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir takip kimliğini sitenize beslemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, çığır, gelir ve rabıta alanları üzere değmeselekenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların meseleletmeniz dâhilin farklı değerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok yarar esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Sonunda müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde peylemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mualla etkinliği, normal maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı mübadele harbiden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde durum düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin mazi plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle baş başa çıktı “ne istersem onu hileırım” dönemi saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç ana sınır makro gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Bili ve muhabere teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına kadar iş vetirelerini değmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı başüstüne.
Bir yanıt yazın